Recenze - The Vampire Diaries

4. června 2014 v 19:11
Fů :D Další recenze tentokrát na Upíří deníky :)
Já jsem se "proslavila" hlavně tím,že vždycky řeknu že se mi něco nelíbí,ať už je to písnička,film,seriál,oblečení,kluk..no prostě všechno možné(už se to stalo fakt hodněkrát) a potom ve mě prostě proběhne nějaká otočka a já začnu mít ráda to,co jsem do té "otočky" ze srdce nenáviděla.Potom se za to možná trochu nenávidím,protože proč se mi to nemůže líbit hned? :D No to je teď jedno,jistý ale je,že stejná otočka proběhla i u Upířích deníků.Myslím že jsem se o tom dozvěděla od holek se kterýma jezdím.Jednou prostě přijdu na koně a vidím kamarádku jak slintá nad docela hezkým chlápkem se strništěm(Ian Somerhalder) tak jsem si v hlavě řekla něco jako "pane bože" a dál to neřešila :D Asi mě tam tomhle speciálně štvalo to,že to má rád každej..teda většina lidí co znám a já nechtěla být jedna z oveček(teď vim jak jsem byla blbá). Pak jsme měly,myslím že podzimák a kamarádka tam samozřejmě přijela v plné výbavě,aby neprošvihla ani jediný díl během těch pár dní co jsme tam byly.Zeptala se jestli se s nima nepudu dívat na Upíří deníky,tak co mi zbývalo..už jsem asi měla tušení že zase začnu milovat něco co vidím poprvý :DD a taky že jo -_- Zkoukla jsem 1 díl a už to bylo.Po táboře jsem se ve svém volném čase snažila dohnat tuším konec čtvrté série,s tím že já jsem se koukala na celý seriál úplně od začátku,abych měla správný přehled o všem dění :D Mojí závislosti to nedalo a aktuální díly jsem dohnala ani ne za měsíc ;) Musím říct,že to byl hrozný žrout času,protože já jsem fakt jela klidně čtyřdílový maraton což znamená -> každý díl má v průměru 40 min...a to znamená že každý den jsem tím strávila 160min.(2h a 40min).Pro mě je to docela dost,protože já jsem fakt celý týden v jednom kole a nemám čas se pomalu dívat ani na TV,kvůli hromadě úkolů a učení,která na mě vesele kouká ze stolu all day all night ;) :D Tak takhle jsem se dostala k Upířím deníkům..logicky mi k tomu ještě přibyl jejich spin-off -> The Originals :) Tak už závislačim na obou :) s výhodou toho že The Originals jsem vyhmátla včas a tak jsem nemusela každý den zabíjet čas jejím doháněním (y) :D

Hodnocení:
Plus - Ještě mi to neomrzelo a ani neomrzí ;) ale když si představím že seriál jednou zkončí..no nedá se nic dělat :) to je prostě koloběh a asi by to nebylo už pak pěkný kdyby to mělo tolik dílů jako Ulice :DDDD Uklidní mě maximálně jen to,že je potvrzená i 6.série :) Mám ráda ty hlášky,herce,mám ráda ten děj,ty zápletky,to jak na sebe všechno navazuje..je to úplně perfect :)
Minus - Celý prázdniny se budu těšit -_-(velká přestávka)

Moje oblíbené hlášky:
1.Damon: Upíři se nemohou rozmnožovat. Ale rádi to zkoušíme.