Recenze - Lana Del Rey

21. července 2014 v 11:13
Čaute :) Dneska jsem pro vás kvůli narůstající nudě napsala tak trošku neobvyklou recenzi,protože jsem nepočítala s tím,že bych někdy psala recenzi na nějaké zpěváky nebo zpěvačky :D ..
Věc se má tak,že jsem si tuhle osmadvacetiletou zpěvačku,vlastním jménem Elizabeth Woolridge Grant v poslední době dost oblíbila! Z jedné půlky je milována svými věrnými fanoušky a z té druhé je nenáviděna kritiky její hudby,kteří ji berou jako nějakou slepici,která kdáká smutné písničky a neváží si života - ne nejsem ubrečená puberťačka která by seděla po rozchodu u počítače s kýblem zmrzliny a písničkama Lany zaháněla slzy :D Nevím jestli je to tou "pubertou" ale prostě..ty její písničky dávají smysl :) Co si budeme povídat,ne vždy je život jako peříčko a jejím cílem není dohnat lidi svou hudbou k sebevraždě,ale právě ukázat,že může být i hůř.. ZDE JE ÚRYVEK Z ROZHOVORU PRO REFLEX ->
________________________________________________________________________
Na prsteníčku pravé ruky máte vytetováno "die young" (zemři mladý) ...
(usmívá se a ukazuje tetování vyvedené po celé délce boční hrany prstu)

... co přesně to pro vás znamená?
Mám ráda výrok "live fast, die young" (žij rychle, zemři mladý), dává mi pocit, že žiju. Nechci ale zemřít mladá, je to spíš připomínka toho, že mám žít rychle.
_______________________________________________________________________________________________
Lana se jako čtrnáctiletá stala závislou na alkoholu "Byla jsem velký piják, pila jsem každý den a to i sama. Myslela jsem si, že je to celý zatraceně hustý. Alkohol byl moje první láska. O tomhle období jsem psala na desce Born to die.." z toho důvodu byla poslána do internátní školy.Když se dostala ze své závislosti,na Univerzitě v Bronxu studovala filozofii a metafyziku(to mě fascinuje).Když ji strýc naučil hrát na kytaru, uvědomila si, že může napsat milion písniček s šesti akordy.Začínala v různých nočních klubech pod různými pseudonymy.Neměla v plánu pokračovat a hudbu nebrala vážně jako svojí budoucí kariéru.Chtěla mít kapelu,protože se na podiu SAMA stydí a říká,že má doteď velkou trému.Radikálně popřela veškeré úpravy jejího těla,v podobě různých plastik nebo botoxu ve rtech!

Takže abych to shrnula,já beru Lanu jako někoho,kdo si už něčím v životě prošel a hudbou se snaží ostatním předávat zkušenosti.Je na každém zvlášť vzít si TO něco z velké škály písniček.Jinak..nechci abyste si mysleli,že vás chci donutit abyste jí začali poslouchat nebo tak něco ;) Já jsem si jí vybrala protože jí mám ráda a jak se říká - 100 lidí 100 chutí.Je jasný že se všem její hudba nelíbí,ale není důvod někoho nenávidět,když ho ani (osobně) neznáme :) Někoho nenávidět a nemít rád jeho hudbu,je něco úplně jinýho..PEACE :)
#Beny#

Zdroje -> paměť :D

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.