Recenze - Pretty Little Liars

9. listopadu 2014 v 15:06
Takže ahoj :D
Vítám vás u další recenze seriálu na kterém nově závislačím :D "Pretty Little Liars v českém překladu jako Prolhané krásky je seriál, který dosáhl 5 sezóny a byl určený především pro mladší generaci diváků" :D Wtf ? :D Tenhle popis moc nechápu :D Podle mě je to dobrej seriál se zápletkama a myslím že tím nepohrdne ani kdejaký dospělák :D
zleva: Emily, Hanna, Aria, Spencer

Opět je to ta situace, kdy jsem já prostě asi před 2 rokama na soustředění (ještě na gymnastice) řekla sama sobě, že je to krávovina, která rozhodně není pro mě :D Někdy v půlce září jsem byla doma, nebylo co dělat a tak jsem si řekla "hele dej tomu šanci, zase tě to bude bavit" :D Prostě pořád dokola ten samej scénář..já, něco co se mi dřív nelíbilo a pak po nějakém čase očista a zjištění toho, že to zase neni tak špatný. Už mě to vytáčí :D Kolikrát ještě mi bude muset život připomenout mojí blbost?! :D

Seriál začíná tak, že parta pěti kamarádek, kterým je patnáct jsou na narozeninové párty a jedna z nich, Alison, zmizí..teď už jen čtyři dívky (Hanna, Spencer, Emily, Aria) se na rok odloučí a Aria se stěhuje na Island..pak se ale po roce vrátí a holky se dají zase dohromady..pár dní po tomhle přátelském "znovuzrození" se najde v malém městečku jménem Rosewood, kde všechny pobívají Alisonino tělo. Zakopané na zahradě domu kde dřív bydlela. Jsou zdrcené, že ztratily tu trochu naděje. To ale není všechno..pár dní před nalezením Alison jim začaly chodit smsky a různé signály od "něčeho", co se podepisuje jako -A.
Myslely že to píše -A-lison, ale když ji našly mrtvou, tak se této teorie vzdaly. Začal tedy běh na dlouhou trať. -A je všude..všechno slyší..všechno vidí. Zná každou slabost každé z nich a každé jejich tajemství, o kterém ví jen ony a kdysi i Alison.

Tak a teď moje osobní názory
Právě jsem u patnáctého dílu 4. série :D Už jsem to skoro dohnala YAAY :D Náhodou dobrý :D Je tam napětí, akce, občas nějaká ta romantika, na kterou mě ale moc neužije v těchhle typech seriálů :D Líbí se mi, že každá z těch čtyř je úplně odlišná od ostatních..povaha, nepředvídatelnost, tajemství, nebo takovým tím projevem kterým působí na diváky.
Seriál vás zavalí obrovským množstvím flashbacků (flashback je moment, který má diváka zavést "do minulosti" co se týče seriálu) z dob kdy ještě žila Alison, Hanna byla tlustá a Aria měla růžové melíry :D
Mam z toho takový smíšený pocity :D Některej díl je hrozně napínavej a další je úplně o ničem a člověk to ani nechce dokoukávat jak ho to nudí..:D Vždycky se najdou díly, který zkoukávam třeba na 5x :D
Možná se na to koukam asi hlavně proto, že chci sakra vědět kdo je -A .. :D nebo si alespoň udělat nějakej osobní názor :D A říkam vám že je to těžký ;) -A je víc lidí, který musí bejt tak nějak všude...a když si vezmete, že ten seriál má 5 sérií a točí se jenom okolo toho kdo je -A tak to musí bejt hrozně dobře promyšlený..nebo aspoň v to doufam!.. :D Youtube je nahuštěný různýma -A teoriema převážně v angličtině..Podle mě každej díl obsahuje určitou část skládačky, hlavně závěr ;) Přijde mi, že to tak funguje :D Ten seriál je SAKRA založenej na tom, že už 5 sérií dusí všechny co to aktivně sledujou, těma myšlenkama v jejich hlavách o tom, kdo je -A, kdo by mohl bejt potencionálně -A, nebo seznam všech členů -A teamu :D Jo..může to bejt někdo z těch statisíců jmenovaných, ale stojí to na tom (If you know what I mean)..stojí to na tom, že ten konec musí bejt nepředvídatelně promyšlenej ;) Teda aspoň to od toho očekávam...Nechci abych litovala toho, že jsem se na to začala koukat :D Je pravda že to neustálý natahování mě už trochu štve a nudí..už je to podle mě někdy fakt přehnaný, ale na jednu stranu..baví mě to :) Já nejsem ten typ, kterej má mozek a čas na to, abych každej díl pozorně sledovala, aby mi neušel ani mizernej malej detail a vytvářela vlastní -A teorie :D Naopak..ráda čtu názory ostatnách a nechávam se seriálem překvapovat :) Jestli vás zajímá koho mam nejradši, tak je to Spencer :D Chápu jí nejvíc a je mi nejsympatyčtější z těch čtyř :)

Tak co? Znáte Pretty Little Liars? Jestli se na to někdo dívá, tak mi prosím napište dolů jak to na vás působí a jestli nemáte nějaký názor ohledně toho kdo je -A :) Kdyby se někdo díval, pravděpodobně myslí že píšu blbosti, ale ještě jsem nedohnala ty díly, takže jsem čerpala jenom z toho, co tak nějak v rámci možností chápu a vim :)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.