Have a nice screaming!

12. července 2017 v 19:54 |  Gallery
Ahoj!
Jak jsem již v minulém článku avizovala, byli jsme s rodiči v Řecku. Konkrétně na ostrově Rhodos v letovisku Faliraki a můžu vám říct že takové vedro jsem nikdy nezažila. Víte, já mám teplo ráda. Hodně ráda. Ale když je 40 stupňů ve stínu a asi tak 80 na sluníčku, nelze se nikam ukrýt, voda v bazénu už je od toho taky ohřátá a v moři to není o moc lepší.. to už teda není nic pro mě. Nebudu si tady ale stěžovat, jela jsem tam za teplem. Půjdeme radši na fotky!

Náš hotýlek byla malá budova v klidné části letoviska, téměř na pláži. Moře bylo opravdu dokonalé - krásně čisté se spoustou života a úžasně kontrastovalo s modrou oblohou. Naše dovolená trvala 12 dní a za tu dobu jsme samozřejmě navštívili i jiná místa - hlavní město Rhodos, Lindos, vodní park, zátoku Anthonyho Quinna a Ladiko beach.

↑ Tohle je prosím moje asi nejoblíbenější "skluzavka" z vodního parku. Jmenuje se to Stingray Slide, ale já tomu říkala prostě "Houpačka" a je to dokonalé. Myslím že princip asi všichni chápete - prostě jezdíte sem a tam dokud nespadnete do vody. Nadpis tohoto článku je zároveň i hláškou týpka který nahoře vypouštěl dalšího jezdce.
A mimochodem.. to vzadu v cákanci jsem já.

↑ Tohle je naprosto legendární fotka. Já v obří vlně! Takovou fotku prostě chcete!

město Lindos, kde je zakázána výstavba veškerých moderních budov tudíž je celé to městečko bílé a původní. Nejširší ulička měří asi 3 metry. Nahoru na zříceninu hradu lze jít po schodech pěšky a nebo jet na oslíkovi. Já samozřejmě zvolila druhý způsob, protože jednou jezdec - vždycky jezdec.

A tímto poetickým západem slunce bych to zakončila. Jak je asi i z fotek patrné, byla to skvělá dovolená a i přes tropy jsem si jí opravdu užila. Rhodos je krásný ostrov s ještě krásnějším mořem a jestli budu mít možnost, určitě mi nebude vadit se někdy vrátit!
Jakou dovolenou plánujete vy?
Létu zdar.
Mushroom

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Domi | Web | 12. července 2017 v 20:21 | Reagovat

Wau, tak to ti závidím, ja pocestujem najďalej tak k babke:D a tá šmykľavka vyzerá  ako strašná sranda. Skvelé fotky:)

2 Michelle | Web | 13. července 2017 v 18:52 | Reagovat

Ježiš to vypadá tak strašně krásně! Do Řecka se chci strašně moc podívat už strašně dlouho :3 Doufám, že se mi to brzo splní :) Je vidět, že jsi si to vážně užila a to horko chápu, já byla v Egyptě a sice to nebylo tolik znát ale sluníčko pálilo vážně hodně, spálená jsem byla celý ten týden :D
A nerada tě zklamu, ale toho zpěváka neposlouchám. To totiž ne já, ale moje spotify :( :D Tohle je poprvé,co jsem an něj narazila :D Ale hezky zpívá :3

3 Katie* | Web | 13. července 2017 v 21:32 | Reagovat

Řecko je krásné :) Dovolené tam jsou zjevně prostě fajn a taky se mi tam líbilo, když jsem tam s rodinkou byla :) :D Ale vedro tam bylo, to prostě ano :/ :D Nicméně, kde v takových letoviskách ne...proto tam jedeme že, do tepla k moři :D Fotky jsou moc pěkné. Ta skluzavka vypadá fakt dobře. A celé okolí, příroda a vše...vypadá to, že jste byli opravdu v pěkném území Řecka :) :)

4 misa660 | Web | 13. července 2017 v 21:53 | Reagovat

To teplo muselo být otravné, ale zase na druhou stranu to k tomu patří a určitě to byla super dovolená :) taky se chci do Řecka někdy podívat!

5 myred | Web | 14. července 2017 v 12:25 | Reagovat

Věřím, že je tam šílené horko, já bych tam asi nevydržela. :D Jinak fotky jsou moc pěkné a je vidět, že sis to užila. :) Jen bych se ještě zeptala na jakém jste byli hotelu? :)

6 dinosaurss | Web | 14. července 2017 v 17:01 | Reagovat

No páni, tam to muselo být naprosto úžasné!! Určitě sis to moc užila. :-)

7 Kate | Web | 14. července 2017 v 18:52 | Reagovat

To vypadá tak krásně! A ta houpačka! Tubych fakt chtěla vyzkoušet :D

8 . | Web | Sobota v 11:22 | Reagovat

Fotky jsou moc hezké, vypadá to, že sis to užila.

9 Sakay | Web | Sobota v 14:48 | Reagovat

Ty fotky jsou bozsky! Na takova vedra taky nejsem btw, snad to v Chorvatsku budeme mit chladnejsi :D :)

10 Angie | Web | Sobota v 20:35 | Reagovat

Krásne fotografie, musí tam byť skutočne nádherne ^^

11 NaTyy | Web | Sobota v 21:10 | Reagovat

Vedro muselo být hrozné :/ A ta houpačka teda vypadá pro mě děsivě :D ale musela sis to užít! :) je tam krásně podle fotek. Až na ty oslíky - těch mi je vážně líto, nedokážu si představit, v takovým vedru, jak mohli něco dělat. 8-)

12 Nikys | Web | Sobota v 21:11 | Reagovat

Krasne fotky!! Na tu klouzacku bych hned sla :D jinak zapady slunce zboznuju a tento se ti povedl.:)

13 Adela | Web | Sobota v 23:27 | Reagovat

Vypadá to tam nádherně! Mám Řecko fakt ráda, i když to okolí je takový nic moc, moře to vždycky zachrání :) Ale věřím, že ty vedra tam musí být hrozný..

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.