Have a nice screaming!

12. července 2017 v 19:54 |  Galerie
Ahoj!
Jak jsem již v minulém článku avizovala, byli jsme s rodiči v Řecku. Konkrétně na ostrově Rhodos v letovisku Faliraki a můžu vám říct že takové vedro jsem nikdy nezažila. Víte, já mám teplo ráda. Hodně ráda. Ale když je 40 stupňů ve stínu a asi tak 80 na sluníčku, nelze se nikam ukrýt, voda v bazénu už je od toho taky ohřátá a v moři to není o moc lepší.. to už teda není nic pro mě. Nebudu si tady ale stěžovat, jela jsem tam za teplem. Půjdeme radši na fotky!

Náš hotýlek byla malá budova v klidné části letoviska, téměř na pláži. Moře bylo opravdu dokonalé - krásně čisté se spoustou života a úžasně kontrastovalo s modrou oblohou. Naše dovolená trvala 12 dní a za tu dobu jsme samozřejmě navštívili i jiná místa - hlavní město Rhodos, Lindos, vodní park, zátoku Anthonyho Quinna a Ladiko beach.

↑ Tohle je prosím moje asi nejoblíbenější "skluzavka" z vodního parku. Jmenuje se to Stingray Slide, ale já tomu říkala prostě "Houpačka" a je to dokonalé. Myslím že princip asi všichni chápete - prostě jezdíte sem a tam dokud nespadnete do vody. Nadpis tohoto článku je zároveň i hláškou týpka který nahoře vypouštěl dalšího jezdce.
A mimochodem.. to vzadu v cákanci jsem já.

↑ Tohle je naprosto legendární fotka. Já v obří vlně! Takovou fotku prostě chcete!

město Lindos, kde je zakázána výstavba veškerých moderních budov tudíž je celé to městečko bílé a původní. Nejširší ulička měří asi 3 metry. Nahoru na zříceninu hradu lze jít po schodech pěšky a nebo jet na oslíkovi. Já samozřejmě zvolila druhý způsob, protože jednou jezdec - vždycky jezdec.

A tímto poetickým západem slunce bych to zakončila. Jak je asi i z fotek patrné, byla to skvělá dovolená a i přes tropy jsem si jí opravdu užila. Rhodos je krásný ostrov s ještě krásnějším mořem a jestli budu mít možnost, určitě mi nebude vadit se někdy vrátit!
Jakou dovolenou plánujete vy?
Létu zdar.
Mushroom

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Domi | Web | 12. července 2017 v 20:21 | Reagovat

Wau, tak to ti závidím, ja pocestujem najďalej tak k babke:D a tá šmykľavka vyzerá  ako strašná sranda. Skvelé fotky:)

2 Michelle | Web | 13. července 2017 v 18:52 | Reagovat

Ježiš to vypadá tak strašně krásně! Do Řecka se chci strašně moc podívat už strašně dlouho :3 Doufám, že se mi to brzo splní :) Je vidět, že jsi si to vážně užila a to horko chápu, já byla v Egyptě a sice to nebylo tolik znát ale sluníčko pálilo vážně hodně, spálená jsem byla celý ten týden :D
A nerada tě zklamu, ale toho zpěváka neposlouchám. To totiž ne já, ale moje spotify :( :D Tohle je poprvé,co jsem an něj narazila :D Ale hezky zpívá :3

3 Katie* | Web | 13. července 2017 v 21:32 | Reagovat

Řecko je krásné :) Dovolené tam jsou zjevně prostě fajn a taky se mi tam líbilo, když jsem tam s rodinkou byla :) :D Ale vedro tam bylo, to prostě ano :/ :D Nicméně, kde v takových letoviskách ne...proto tam jedeme že, do tepla k moři :D Fotky jsou moc pěkné. Ta skluzavka vypadá fakt dobře. A celé okolí, příroda a vše...vypadá to, že jste byli opravdu v pěkném území Řecka :) :)

4 misa660 | Web | 13. července 2017 v 21:53 | Reagovat

To teplo muselo být otravné, ale zase na druhou stranu to k tomu patří a určitě to byla super dovolená :) taky se chci do Řecka někdy podívat!

5 myred | Web | 14. července 2017 v 12:25 | Reagovat

Věřím, že je tam šílené horko, já bych tam asi nevydržela. :D Jinak fotky jsou moc pěkné a je vidět, že sis to užila. :) Jen bych se ještě zeptala na jakém jste byli hotelu? :)

6 dinosaurss | Web | 14. července 2017 v 17:01 | Reagovat

No páni, tam to muselo být naprosto úžasné!! Určitě sis to moc užila. :-)

7 Kate | Web | 14. července 2017 v 18:52 | Reagovat

To vypadá tak krásně! A ta houpačka! Tubych fakt chtěla vyzkoušet :D

8 . | Web | 15. července 2017 v 11:22 | Reagovat

Fotky jsou moc hezké, vypadá to, že sis to užila.

9 Sakay | Web | 15. července 2017 v 14:48 | Reagovat

Ty fotky jsou bozsky! Na takova vedra taky nejsem btw, snad to v Chorvatsku budeme mit chladnejsi :D :)

10 Angie | Web | 15. července 2017 v 20:35 | Reagovat

Krásne fotografie, musí tam byť skutočne nádherne ^^

11 NaTyy | Web | 15. července 2017 v 21:10 | Reagovat

Vedro muselo být hrozné :/ A ta houpačka teda vypadá pro mě děsivě :D ale musela sis to užít! :) je tam krásně podle fotek. Až na ty oslíky - těch mi je vážně líto, nedokážu si představit, v takovým vedru, jak mohli něco dělat. 8-)

12 Nikys | Web | 15. července 2017 v 21:11 | Reagovat

Krasne fotky!! Na tu klouzacku bych hned sla :D jinak zapady slunce zboznuju a tento se ti povedl.:)

13 Adela | Web | 15. července 2017 v 23:27 | Reagovat

Vypadá to tam nádherně! Mám Řecko fakt ráda, i když to okolí je takový nic moc, moře to vždycky zachrání :) Ale věřím, že ty vedra tam musí být hrozný..

14 - monika - | Web | 27. července 2017 v 17:09 | Reagovat

... taky ti moc závidím, hned bych někam jela, ale letos dovolená nebude ...

15 IB | Web | 2. ledna 2018 v 0:55 | Reagovat

Legenda vypráví, že řecký Rhodos se vynořil z moře. Ochrannou ruku nad ním držel Poseidon a později jeho dcera Rhodé, kterou měl s nymfou Halií. Rhodos je nejrozlehlejším ostrovem Dodekanéského souostroví. Zdejší mu přezdívají Ostrov věčného slunce. Rhodos se totiž může pochlubit až 330 slunečními dny v roce. Na svazích místních vrcholů se pěstuje proslulá vinná réva, ze které místní vyrábější výborná vína. Ostrov je dnes velmi kosmopolitní, kromě Řeků zde žije i spousta přistěhovalců. Na pobřeží Rhodu se nacházejí rozlehlé písčité i oblázkové pláže, jež jsou střídány malebnými zátokami. Na nejnižším výběžku poloostrova Prasonisi leží na písečné úžině ráj surfařů.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.